en komik bebek resimleri 6824371 9160

Bugün itibariyle 13 haftalık hamileyim efenim. Kayroşumuza kardeş geliyor inşallah. Kayranın henüz haberi yok; göbek möbek çıkıp da kendisi bana sorana kadar birşey söylemeyi düşünmüyorum açıkcası.Ben bile riskli dönem geçsin diye haftaları bırakın günleri saydım şu güne kadar. Geçen haftaya kadar da “Progestan” aldım her gün.Tabi bulantı ve kusma durumlarının dibine vurdum gene. Hamileyken beni araba tuttuğu için hala eşim beni işe bırakıp akşam da o işten alıyor çünkü bir elimde poşet varken araba kullanamıyorum:( Tek damla su içmediğim günler oluyor hala:( Kuru kuru ,simit ekmek yemekten içim bayılsa da bu dönemlerim böyle geçiyor ne yazık ki..Bebeğimiz sağlıklı olsun da hiç önemli değil bunlar..Bebişin ense kalınlığı normal çıktı. Bugün de ikili test için kan verdim.Bakalım beklemedeyiz artık..

ps: görsel internetten alınmıştır.

Comments on: "Çekirdek aileden Geniş Aileye:)" (6)

  1. Hülya ÇAvdar said:

    Çok sevindim.Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin İnşAllah. (Amiiiin)

    • Sağol Hülyacım. Allah isteyen herkese hayırlısıysa nasip etsin inşallah..Çok öpüyorum Enes’i de:)

  2. Zerencim tebrik ederim, çok sevindim. Cinsiyet belli oldu mu? Umarım sağlık ve kolaylıkla gelir bebiş. Büyük aile oluyorsunuz cidden artık :) Bakalım Kayroş ne diyecek kardeşine?

    • Valla şaka maka büyüyoruz evet:) Doktor 1 ay daha bişey almayın siz dedi ama cinsiyet kız gene:) Kayroştan kalan o kadarr çok kıyafet var ki hiçbişey almaya gerek yok zaten:) Dediğin gibi sağlıkla gelsin de inşallah başka bişey istemem. Sevgiler canım..

  3. Zerencim, Hakancım tebrikler:)
    Bu defa güzel olacak her şey, iyi haberleri bekliyoruz…

    • Selimcim zor atlattım bu dönemi bu sefer.Hep birşeyler olacak gibi düşündüm ister istemez:( Ama şu an riskli dönem bitti gibi..Sağol güzel dileklerin için..

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

